reklama

Kamoš holub

Teplučké júnové ráno. Už len hodiť sa do plaviek a utekať k vode. No jasné! A skúšky kto za mňa spraví, haaa? Otvorím balkónové dvere dokorán, aby som aspoň cítila a počula to krásne leto. Čakajú ma nezáživné hrubé skriptá z chémie. Čo som komu urobila, že musím tlačiť kaleráby do hlavy typu benzénové jadrá pospájané do jedného vzorca, ktorý zaberie celú A4.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

No takže som nasávala chémiu a len tak so mnou šilo,keď som kukla smerom von. Každé rozptýlenie mi prišlo vhod. Vyrušilo ma hrkú...hrkú... hrkú... Bolo jasné, že na balkóne pristála nejaká návšteva. Zahrala somsa na nejakú postavičku z filmu, ktorá sa ukradomky niekam blíži, abyniekoho nevyrušila. V tom som bola teda lepší macher ako v tejchémii. Takže holúbok môj milý nebol ako ostatní jedinci tohto druhu, ktorýakoby zamoril v poslednej dobe naše sídlisko. Bol hnedej farby, žiadnasivá hmýriaca v slnečných lúčoch dúhovými farbami. Možno patril jednémupánovi, ktorý mal holubov plný dvor a odskočil si medzi paneláky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takéto rozptýlenie som privítala samozrejme. Kamošoperený sa usalašil pod plastovou stoličkou, takže bol pekne v chládku.Našla som nejaké keksy, ktoré som holúbkovi naservírovala spolus mištičkou vody. Vydržal mi hrkútať do tej chémie celý deň. Predsa v žiadnomrádiu také nehrali, takže origoš.

Okrem toho, že návšteva mi v podstate robilaspoločnosť, bola trošku náročná na údržbu. Takže keď sa išiel holúbokprevetrať, nastúpila upratovacia čata. Balkón predsa obývali aj členovia mojejrodinky a na sprdung som nemala chuť.

Na druhý deň zase to moje trápenie mozgu, keď sa znovuozvalo hrkútanie. Kamoško nastúpil na ďalší deň oddychového pobytu na našombalkóne. Hneď sa mi lepšie učilo. Celkom slušne sa zabýval a zvykol si ajna mňa. Občas som s ním hodila reč.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prišiel čas obeda a ja som sa vyparila do kuchyne. Naobedovalasom sa a šup naspäť ku skriptám. V chodbe som sa však musela zastaviťa započúvať sa do akéhosi pravidelného ťupotania... ťup... ťup... ťup...ozývalo sa to z mojej izby. Takže som sa zase vžila do pózy, že „postopách niečoho...“ a potichu som sa blížila k izbe. Ma ani vo snenenapadlo, že môj kamoš operený naberie odvahu a uskutoční prieskum mojejizby. Bol strašne podarený ako si tak frajersky vykračoval po izbe, pazúriky samu zachytávali do koberca a on sa tváril ako hviezda. No sranda. Ešte somstihla dobehnúť pre foťák. Jasné, že si zachovával predo mnou odstup, alestihla som ho cvaknúť, keď vychádzal z izby.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


Tak po tomto zážitku sa miuž vôbec nechcelo učiť. Ale nič netrvá večne. Kamarátstvo s holubom mivydržalo iba pár dní. Náš balkón totiž začal brať ako svoj druhý domova patrične ho aj označkoval. Samozrejme sa to nepáčilo mojej mamine, ktorázaúradovala. Chytila do ruky starú červenú dreváku a poď ho odohnaťholúbka. Čo k tomu dodať? Zabralo to a môj holúbok akoby sa napilredbullu. Dostal krídla a už sa neukázal. V mojej pamäti má všakstále miesto a takisto aj v mojom albume.

Valéria Nôtová

Valéria Nôtová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... neskutočne skutočná, neobyčajne obyčajná, normálne nenormálna žijúca zároveň vo svojom paralelnom svete fantázie, do ktorého vidí len ona... čo uzná za vhodné, sprístupní verejnosti... príjemné čítanie Zoznam autorových rubrík:  keep smilingShortkyzwerinapotulky prírodou

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu